onsdag 31. juli 2013

Butiikken legges ned.


Ny jobb og nye muligheter gjør at jeg har bestemt meg for å legge ned butikken min..
Får det desverre ikke til å fungere med å ha to så krevende jobber..Men alt til sin tid tenker jeg, og har jo hatt noen flotte år med butikken. Vi har en del spennende prosjekter her på gården som jeg gjerne vil være med på å utvikle, og muligheten for en eller annen form for butikk senere ser jeg ikke bort ifra..Kommer til å selge saueskinn og forhåpentligvis skjærgårdslam fra gården vår fremover,så det er det mulighet til å bestille..Vil så gjerne få takke alle som har fulgt meg i disse årene, alle dere fantastiske kunder som har tatt den lange turen ned. Har mang en gang tenkt at i dag kommer det ikke en sjel,men jo da, dere kommer..TUSEN TUSEN TAKK!!
 
 
Må også få lov til å takke alle dere som kom til vårt sommermarked..
Strålende vær med mange hyggelige mennesker, utrolige flinke utstillere ble dette igjen et hyggelig
arrangement her på gården..Har veldig lyst til gjenta dette ,og muligheten er jo der ,så vi får se:))
Men er her selvfølgelig ut denne uken med mange flotte tilbud..
Førstkommende helg kommer også Lise fra Sverige med sine gamle ,unike skatter..Hørte rykter om at hun også skulle ha litt opphørssalg..
                   Ønsker dere alle varmt velkommen til oss denne helgen..

MANGE GODE KLEMMER OG HILSNER TIL ALLE DERE FRA BENTE

12 kommentarer:

  1. Hei!
    Så trist å høre, men som du sier man kan ikke få til alt!
    Det viktigste er at man gjøre det som er rett for en selv!
    Høres ut som du går en spennende tid i møte også håper jeg vi høre fra deg innimellom:)
    Masse lykke til:)
    Varme tanker og klemmer
    Merete

    SvarSlett
  2. Næmen, skal du slutte... Det var jo trist å høre, men man er stadig i endring - så det blir sikkert flott det du skal drive med videre! Lykke til på veien din!
    Klem fra Liv Hege

    SvarSlett
  3. Very informative, keep posting such good articles, it really helps to know about things.

    SvarSlett
  4. nice article, and say thank you
    .
    please open my website
    .
    ITTELKOM JAKARTA

    SvarSlett
  5. Önemli giriş adreslerine buradan ulaşabilirsiniz.
    betturkey giriş
    betpark giriş
    URP121

    SvarSlett