mandag 10. august 2009

Bestilling av nye varer.

Her er mitt andre innlegg i dag. Hjelp, jeg sitter og skal bestille nye varer og har lyst på alt. Her er en smakebit av julevarene fra jeann D`arc. Gleder meg plutselig veldig til jul, er såå mye fint. Mange fine former, lysestaker,og fat til å lage flotte dekorasjoner på med masse deilig mose. Tenker på å innvitere til juleverksted i butikken når julen nærmer seg. Noen har allerede satt seg på liste, men det er bare å si ifra om dere ønsker å være med.






















3 kommentarer:

  1. Hei Bente
    Takk for koselig kommentar...der ser ut som du har også en hyggelig gårdsbutikk.
    :-) Reidun

    SvarSlett
  2. Jeg pleier å glede meg til jul hele høsten , og når desember begynner , så har jeg "brukt opp" julestemningen :-)
    hihi :-)

    Ser ut som er koselig butikk :-)

    SvarSlett
  3. heisan... ja sikkert litt rart å tenke jul nå,..men så spennende det blir å se hva som kommer... Nå skla jeg kikke litt i bloggen din =) ha en fin dag da...
    klem Kerstin

    SvarSlett