mandag 31. august 2009

Kommer snart

Viser i dag noen bilder av det som kommer snart fra jeanne d' Arc. Vakre puter med monogram, gardiner både kapper og hele lengder. Bilder, lamper, duker og mere til. Har ikke den helt store arbeidslysten i dag, skyldes vel en sverige tur i helgen, kombinert med regn i gjen!! I dag skal ivertfall mine hagemøbler inn, de blir jo så stygge av alt regnet. Neste vår blir de nok malt hvite tenker jeg:) Male, male, alt blir hvitt om dagen. Jeg må nok til med malekosten en dag igjen da det ble shoppet litt på loppis i helge. Møbler ,sausenebb, kopper og masse andre nydelige ting å finne der nede.(bilder kommer senere)






Ha en hyggelig dag

For hvis man har spasert i vinden mil etter mil , og man plutselig kommer inn i stua til en eller annen og denne en eller annen sier:"God dag, Brumm! Du kommer akkurat i riktig tid til en munnfull," og det virkelig stemmer, da er det hva jeg vil kalle en hyggelig dag.

Visdomsord fra Ole Brumm














1 kommentar:

  1. Så kjket at du hadde en fin tur... Vi reiser til Sverige i høstferien...

    Gleder meg til neste utgave av JDL...

    Ønsker deg en fin uke..
    Klem Kerstin

    SvarSlett