torsdag 15. oktober 2009

Nye varer i butikken

Har fått inn en del nye varer i butikken og viser noe av det her. Julevarene har også kommet , men venter nok med de noen uker til. Juleboka fra Jeanne d'Arc selger jeg også, og er det noen som ønsker seg den så sender jeg den gjerne i posten til deg. Send meg en mail så ordner nok det seg. Adressen min finner du på høyre siden i bloggen. Ønsker du noe annet fra butikken kan jeg nok få sendt deg det også. Så er det helg igjen, synes ukene forsvinner såå fort av gårde. Det er mye jeg godt kunne tenkt meg å blitt ferdig med snart, når det gjelder juleforbredelser. Julen kommer så altfor fort..hvert år!

Ha en riktig fin fredag allle bloggere:)


















2 kommentarer:

  1. Så mye koselige og fine ting du har fått inn... fristelsene er store nå når alle de nye varene kommer inn...
    Haper du får en fin dag .. Klem Kerstin

    SvarSlett
  2. moro med noe nytt,fine ting du har fått inn nå,ja den jula kommer fort på de fleste.
    har endel å ordne jeg å.
    ha en nydelig fredag.
    klem fra sylvia

    SvarSlett