tirsdag 23. mars 2010

Snart klar til åpningen

Her kommer det noen bilder fra butikken i dag, kun 4 dager igjen til åpning.
Som så veldig mange andre har heller ikke jeg fått alle mine varer, men ventes inn om ikke så lenge. Har fått en ny flott leverandør fra Sverige som jeg viser litt fra senere. Har også fått tak i noe gammelt, bla gamle laken, putetrekk, nydelige sausenebb, flere sølvfat og flotte terriner. Ble du nyskjerrig, kom og se på lørdag da åpner jeg kl.11.00. Nytt er også vakre kort fra
Ann- Helen med bloggen http://www.saligelavendel.blogspot.com/. Ta gjerne en titt innom henne hun lager noen fantastiske flotte kort. Da gjenstår det bare å fylle opp med litt blomster og løk så er det klart. Håper vi sees:)













Ønsker dere alle en fortsatt fin uke:)








9 kommentarer:

  1. Nydelige bilder..
    Så mye fint du har :))

    Klem,Kari

    SvarSlett
  2. Foor en vakker butikk du har...nydelige bilder..og masse flotte ting..

    lykke til med åpningen-

    Klem Kerstin

    SvarSlett
  3. Hei Bente.
    Så nydelig du har gjordt det! Gleder meg til vi skal på tur.
    Lykke til til helgen.
    Klem Kristin

    SvarSlett
  4. Lykke til med åpningen,håper du får en knall start ;))
    klems

    SvarSlett
  5. Så gøy, det nærmer seg..hadde jeg bodd litt nærmere hadde jeg vært der. Ser det står sesongåpning? har du ikke åpent om vinteren? klems fra meg...

    SvarSlett
  6. Så himla vackert Bente! Jag önskar att jag bodde närmre då skulle jag komma på en gång! Lycka till! Kram Therese

    SvarSlett
  7. Sååå nydelig!!! :)
    Ønsker deg lykke til med åpningen, hadde jeg bodd i nærheten hadde jeg kommet, garantert! :)
    Så mye lekkert!!
    Takk for din koselige hilsen hos meg!:)
    Ønsker en flott påske!
    Klem Anki

    SvarSlett
  8. Hei Bente
    Så hyggelig du gjør det i butikken din...vi gleder oss til turen Jeg skal til Reidun På låven i morgen og hjelpe henne å ta den siste finishen før hun åpner på Lørdag.
    God helg til deg.
    Klenm...Ellen

    SvarSlett
  9. Hei Bente.

    Så herlige bilder. Her skulle jeg gjerne ha vært på lørdag. Dessverre kan jeg ikke komme denne dagen. Reidun "på låven" åpner også. Kommer meg ikke ditt heller:o( Men kommer sterkere tilbake :o)
    Håper vi får fastsatt en dag snart. Så vi får besøkt deg :o)
    Ønsker deg lykke til på lørdag.

    Cos Lisa

    SvarSlett