torsdag 5. august 2010

Sommersalg

Da starter sommersalget her hos meg. Nye varer ventes inn og har derfor 20% på nesten alle vare. Gamle ting er det ikke salg på. Har fortsatt masse fristende så her er det første mann til mølla.
Ønsker gjerne å rydde litt plass til min nye leverandør som er Cream. Gleder meg til å få inn klær fra dem, masse flott tøy til fine priser. Åpningstidene etter skole start vil være Fre 11.00-17.00 Lørd 11.00-15.00 Søn 12.00-15.00.




Ønsker dere velkommen til sommersalget her på Løvall.



Ha en alletiders helg, nyt de siste sommerdager og sleng gjerne bena på bordet.
Takker for godt besøk i butikken, kjempekoselig å treffe så mange hærlige mennesker.

8 kommentarer:

  1. Hei og takk for sist, koselig. Jeg har også salg, men det er litt stille nå, folk har vel reist hjem.
    Får nytt tøy jeg og, spennende.
    klem Kristin

    SvarSlett
  2. hei.
    åå jeg skulle ha bodd nærme deg,da hadde du sett meg titt og ofte,
    takk for hilsen hos meg.
    ha en fin dag,lykke til med salg,spennende med noe nytt.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. Ååå skulle gjerne ha kommet med en gang hi hi!♥
    Så herlig! Cream har sååå utrolig mye lekkert! *Love*
    Håper du nyter av sommeren, håper på enda noen varme dager :)
    Ønsker deg en skjønn kveld!:)
    Klem Anki

    SvarSlett
  4. Akkurat som Sylvia og Anki så skulle jeg ønske at jeg bodde litt nærmere deg og butikken din nå! :))
    Jeg har fulgt ditt råd om å slenge beina på bordet (laptop`n i fanget)og har tenkt å nyte siste rest av sommeren 2010! :)

    God helg!
    Klem
    June
    Nostalgi&Skriverier

    SvarSlett
  5. Hei Bente
    Nå er det lenge siden... sommeren er jo så travel og hektisk. Morsomt å titte inn til deg igjen.
    Håper du har hatt en fin sommer og mye aktivitet i butikken din.
    God uke til deg.
    Klem...Ellen

    SvarSlett
  6. Hællæ Bente :O)

    Gled deg til Cream varene kommer .O)
    Varene er supre og det er levrandørene også. ikke noe tull der :O)
    Har litt salg nå. Skal ha 50 % på alt sommertøyet til helgen.
    Ha en super onsdag .O)

    Cos Lisa

    SvarSlett
  7. Önskar att jag hade kunnat komma till din mysiga butik ! Men kanske vägarna bär förbi någon dag, vem vet ; ) Kram / Susanne

    SvarSlett
  8. Hei og uff! Jeg har visst vært på ferie for lenge og gått glipp av salget hos deg,.. for nå er det sikkert tomt..jaja, jeg skal være mer på vakt ved neste salg.
    Ha en fortsatt strålende dag!
    klem Elin

    SvarSlett