mandag 31. januar 2011

Vanskelig valg

Har funnet en nydelig stol på gavemessen, men hvilken farge skal jeg velge??
Den sorte vil kanskje være et tøft lite avbrekk i en ellers lys butikk, samtidig som den hvite bare er helt nydelig. Hjelp, hvilken farge skal jeg velge?
Stolene er fra Dommo by Gawor som forøvrig hadde en flott stand, og som jeg har bestillt varer fra.. Legger ut flere bilder litt senere da jeg har fått problemer med kortleseren min. Hadde med meg min datter på årets gavemesse og hun har tatt en hel del bilder derfra..
Da kan vi legge et lokk over januar og ønske februar velkommen. Deilig, lengter så veldig etter vår.





Nå hvem synes dere jeg bør ta inn??

10 kommentarer:

  1. Jeg tror jeg hadde tatt den lyse...litt fordi jeg føler at det er så mange som fortsatt ikke tørr å satse på mørke farger.....av kundene altså....Jeg hadde likt den mørke, men til butikken min hadde jeg valgt den lyse.

    Jeg hadde med meg mannen min på messen og det er kjekt å ha med seg noen. Neste gang håper jeg at jeg får ha med meg en venninne :)
    Du er heldig som har Dommo, jeg fikk ikke dem

    SvarSlett
  2. Den sorte er veldig fin, men vi har hatt spisestuestoler med sort veluraktig trekk. Det ser ut til at det er det på denne sorte også? Problemet var at alle små partikler støv og lo syntes så godt!

    SvarSlett
  3. åååh, den hvite, garantert..... kunne ønska meg den selv å, egentlig.... :)

    SvarSlett
  4. uten tvil den hvite,
    liker veldig godt sort å, men da må den passe inn, her sør i landet er det mest lyse interiør.
    så hadde absolutt gått for den hvite, er den dyr i utsalg pris, å er den god å sitte i.
    jeg er veldig glad i Dommo by Gavor.
    har noe fra dem,
    gå for den hvite du, så kan du vel bestille den sorte om kunder vil ha?
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  5. Lekkert med den hvite da... Sees, klem Kristin

    SvarSlett
  6. Jeg ville likt den mørke hvis jeg hadde vært på shoppern, men det er jeg jo ikke for tiden. Og så er det sikkert flere der ute som liker hvitt enn svart... tror jeg da ;).

    Klem Madelén

    SvarSlett
  7. Hællæ Bente.

    Er ikke i tvil jeg ville kjøp den sorte til meg selv.
    Allikevel er jeg enig i det at de fleste er nok på hvitt ennå.
    Ønsker deg en super duper uke .O)
    Vi prekæs .O)

    Cos Lisa

    SvarSlett
  8. Jeg havde nok valgt den sorte. Den er flot med hørpuder, pink puder, en rød kat, en stak gamle bøger eller en smart, orange taske :-)

    Hav en dejlig aften
    Birgitte

    SvarSlett
  9. Hva kommer denne til å koste? Hvit er best:)

    SvarSlett
  10. Tusen takk for informasjonen Bente. Jeg sjekket m Andreas og han trodde stolen er for lav til spisestuen så da tar jeg en til kontoret i steden:) Den er jo sååå nydelig. Kommer innom og ser på den så fort du har åpnet. Gleder meg til å se de andre varene også. Hilsen Heidi

    SvarSlett