tirsdag 8. februar 2011

TIL SALGS

Legger ut for salg 2 flotte bilder med motiver fra Opstandelsen. Har hatt dem for salg i butikken, men tar litt stor plass fra meg nå..Kommer jo masse lekkert tøy jeg må ha plassen til..
Bilde nr 1 er Opstandelsen etter A. Tidemans maleri fra Bragenæs kirke.
Bilde er 70X 55 og koster 1.000.- Har også en nydelig ramme i brunt...







Bilde nr 2 er også Opstandelsen, et nydelig bilde med samme mål, ramme og pris som bilde nr 1...




Er dette noe du kunne tenke deg ta kontakt på mob 98071204 eller send meg en mail. bente-lovall@hotmail.com.
Bildene blir liggende her en liten stund for dere, før jeg legger dem ut på finn...

2 kommentarer:

  1. Hei
    Så koselig at du vil være med på min give away
    Klem M

    SvarSlett
  2. Hej
    Skønne billeder. Desværre har jeg ikke plads :-)
    Held og lykke med salget
    Birgitte

    SvarSlett