søndag 17. april 2011

ÅPENT I PÅSKEN

Titter innom for og ønske dere alle en riktig fin Palme Søndag..Her skal vi i konfirmasjon til mitt tantebarn og det gleder vi oss til..Fredag åpnet jeg butikken igjen og hadde mange koselige besøk. En av mine kunder kom kjørende helt fra Ulefoss, bare så koselig,for det er nok halvannen times kjøring til meg..Riktig hyggelig er det med besøk langveisfra. Husk jeg har også åpent i påsken,så dere er hjertlige velkommen til en titt her hos meg...Butikken bugner med masse lekkert av både klær og interiør...

Ja da er årets første lam kommet til verden.. Da venter vi bare på resten,og det blir maaange i år ...



Enda et vakkert vårtegn....





Takk til dere nye følgere og en stor takk til dere som legger igjen en koselig kommentar..


MANGE HILSNER FRA BENTE


12 kommentarer:

  1. hei.
    ååå så koselig du har gjort det i butikken din nå,
    kjære kunder er jo topp,
    koselig med lam da,
    ønsker deg en nydelig palmesøndag,
    tidlig konfirmasjon hos dere, min datter skal stå 8 mai,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Så flotte bilder fra butikken din, mye lekkert)) Jeg skal også ha åpent i påsken så vi får håpe på vakkert vær og mange hyggelige kunder. Ha en flott palmesøndag.
    klem fra Monica

    SvarSlett
  3. Så flotte bilder Bente, herlig m lamme ungene da. Sees. Klem Kristin

    SvarSlett
  4. ÅÅÅÅ så skjønt lite Lamm!!Ha en god palmesøndag:)Klem fra kathrin

    SvarSlett
  5. så koselig du har fått det i butikken din, kommer nok en tur innom i påsken, når vi er i Stavern .Nydelig liten lammunge da:)
    Klem:)

    SvarSlett
  6. Så mye lekkert!
    Åpnet selv en gårdsbutikk rett før jul, storkoser meg:) Så i år må jeg få tatt turen innom deg. Har nærmest "vokst opp" på Oddane Sand, så må en tur dit denne sommeren og:)

    Klem fra Margit

    SvarSlett
  7. Så mye fint !!
    Hellandussen så søtt lite lam ;-) En glad lite krabat!
    Ønsker deg en skjønn
    God Påske, nyt av skjønne dager!!
    Gode klemmer,
    Anki

    SvarSlett
  8. Smelt smelt - lam er jo bare nydelige!! Så heldig du er som får oppleve dem på nært hold.Skulle gjerne hatt sånt et vårtegn her hos meg ja. Nyt våren og solskinnet videre =)

    SvarSlett
  9. ÅHH... et rigtigt lille påskelam. Jeg ville også gerne have får, men må desværre ikke for min mand. Og jeg har ellers en hyrdehund :-)

    God påske dig og familien

    SvarSlett
  10. Hei på deg.
    Ønsker deg en strålende påske med mye besøk i butikken. Spennende med nye klær. Jeg kommer.
    Klem fra Reidun

    SvarSlett
  11. Var innom gårdshandelen din i dag! Og for et koselig sted, og så mye fint! Jeg kommer nok plutselig tilbake :)

    SvarSlett
  12. Hei Bente
    Nydelige påskelam...og mye fint i butikken din.
    Jeg inviterer til boklansering av Sjarmerende Uterom fredag 29.4 fra kl. 17.00 og utover. Festen er i Fotograf Helge Eeks atelier her på Jeløy.
    Hyggelig om du kommer.
    Klem....Ellen

    SvarSlett