mandag 6. juni 2011

Min favoritt

Endelig her er bildene fra min favoritt butikk,nemlig Honning og Flora.  Det er helt nydelig der både ute og inne, og de er bare helt supre på interiør, blomster og ikke minst servicen..
En flott bok er også blitt skrevet av innehaveren selv, og ønsker du å bestille den kan det gjøres her på http://honningogflora.dk/ Boken er vakkert skrevet der hun forteller om alle markeder, samt viser sitt flotte hus, med de nydeligste bilder.. Absolutt en bok jeg anbefaler...Men her kan dere kose dere med noen bilder som ble tatt da jeg besøkte dem,i forbindelse med min Danmarkstur..
 
                                         








Har vel ca 100 bilder til , men må vel begrense meg litt ...
Ellers sitter jeg i disse dager å planlegger årets sommermarked her på gården.. Har mange ønsker, men vil gjerne ha litt hjelp..Hva er spennende på et sommermarked? Hva er ønsket å se og oppleve?
Blir veldig glad for litt tilbake melding..
Sommeren kom og forsvant,men det er da fortsatt noen deilige lyse dager vi har.
 Ønsker alle mine lesere en fortsatt fin uke:)

                                           KLEM FRA BENTE:)

10 kommentarer:

  1. Masse deilig inspirasjon!
    Takk for titten :o)

    Klem, Anne.

    SvarSlett
  2. Eller kanskje du vil "bytte" link ?
    Barneboden linker til din butikk og du linker til Barneboden :-)
    Bare ett spørsmål :-)
    ble i så godt humør av å være på bloggen din :-)

    SvarSlett
  3. Du har alltid så mange bilder med god stemning. Jeg drømte meg helt bort i det glasshuset...

    SvarSlett
  4. Hei :-)

    Jeg har lagt inn link til deg på www.barneboden.no , den vil vise neste gang jeg oppdaterer nettbutikken :-)
    Jeg legger også inn link på http://barneboden.blogspot.com/ , så du er med i trekningen :-)

    Men - jeg kommer ingen steder når jeg trykker på Barneboden-bilde som du har lagt inn :-)
    det er fint om du lager link på bilde også , så man kommer til Barneboden , når man trykker på bilde :-)

    SvarSlett
  5. Hei!

    Jeg glemte helt å si ifra til deg når jeg hadde laget innlegg om butikken din, med bildene jeg fikk lov til å ta den dagen.

    Ta en titt:
    http://chezjeanettef.blogspot.com/2011/06/besk-hos-othilie.html

    Ha en flott helg!

    Jeanette :-)

    SvarSlett
  6. Bare innom for å ønske deg en god helg med masse sol!! klem klem

    SvarSlett
  7. For en deilig plass! Ja her kunne vi drømt oss bort!! Jeg må ta turen innom igjen her på bloggen din litt senere slik at jeg kan nyte bildene både lenge og vel!:-)
    Ha en riktig god langhelg!!
    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  8. Sååå masse flotte bilder!!! Ja, denne butikken har jeg bare lest om, men ikke besøkt - vil gjerne dit!!!

    Ønsker deg en flott pinsehelg - kooos deg masse!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  9. Hei Bente, vil bare takke for to dager hyggelig handel i gårdsbutikken din :D

    Kommer innom igjen neste gang vi er i Nevlungshavn :D

    Ha en fortsatt fin pinsehelg :D

    SvarSlett