mandag 20. juni 2011

Reportasje i Boligdrøm

En stolt og veldig fornøyd dame er noe jeg er i disse dager...Othilies gårdshandel er nemlig med i Juli utgaven av Boligdrøm..Flott reportasje med nydelige bilder fra www.jeanetteskreativeutbrudd.blogspot.com..

 Nesten litt rart å sitte der å se på bildene som ble tatt i fjor, har gjort litt om i butikken i år,så litt forandring har det blitt der..Men samme lille butikk med sjarm og sjel:)) Har fått en del henvendelser allerede fra folk om mine åpningstider,og ønsker dere en titt utenom åpningstider er det bare å ringe meg..




Har desverre ikke alle varer igjen da disse bildene  ble tatt i fjor...


                                                   Som dere ser har jeg gammelt og nytt.


Bildene har jeg lånt fra bloggen til jeanette, og ønsker dere se mere, ta en titt på bloggen hennes,eller kjøp det nye nummeret av Boligdrøm..
Takker for alle koselige kommentarer og hilsner her på bloggen, nå skal jeg ut å titte litt hos dere andre..
Ha en fortsatt fin sommeruke..

                                                                    KLEM FRA BENTE :)

10 kommentarer:

  1. Så moro!!! Håper å få kommet til deg snart!!!!

    SvarSlett
  2. Så spennende da
    Dette må jeg sjekke ut
    Klem

    SvarSlett
  3. Så gøy, gleeeder meg til juli utgaven ,))
    Blir sikkert en herlig reportasje!! <3
    Takk for kos hilsen hos meg!!
    Nyt av skjønne sommerdager <3
    Stor sommerklem
    Anki

    SvarSlett
  4. Hei, så fint det var, måtte jo kjøpe bladet når venninna mi var der. Kos deg og ha en strålende dag. Sees. Klem Kristin

    SvarSlett
  5. SÅ GØY!!! Var jo bra at artikkelen kom nå akkurat i turistsesongen, så er det kanskje noen turister som tar svingen innom deg. Det ser så vakkert og stemningsfullt ut både i butikken og området rundt. Tror du har fått til noe litt unikt!

    SvarSlett
  6. så stas da & gratulerer :) flotte og inspirerendes bilder

    SvarSlett
  7. Hei.
    Kjempefin reportasje,gratulerer.
    Abonnerer på bladet så jeg
    har sett det forlengst.
    Ha en flott dag.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  8. Gratulerer så mye med reportasjen! Den var kjempe fin :D
    Klem Madelén

    SvarSlett
  9. Dejligt med lidt reklame :-)
    Og sikke skønne billeder. Din butik ser dejlig lys og hyggelig (koslig) ud.

    Desværre får jeg ikke magasinet... mon det er muligt at abonnere på det til Danmark?!

    Kos og klem

    SvarSlett
  10. Hei kom nettopp innom bloggen din :)
    Du verden for en flott blogg og sjarmerende gårdsbutikk:)Og gratulerer med reportasjen din:)
    Her må jeg innom oftere :)

    På gjensyn!!

    SvarSlett