fredag 23. november 2012

Julemarked Lørdag 24

 Da er alt klappet og klart til morgendagens julemarked..Bakerovnen er fyrt opp, og butikken er pyntet og klar til å ta dere imot.Utstillere i år er Monica med sine vakre vesker, strikket og annet morsomt..Line, også med sine nydelige håndarbeider samt julepynt..Lise med sine utrolige flotte gamle "saker" fra Sverige..May Linn med vakre hjemmesydde kjoler til barn og koselig strikk..Marit selger steinovnsbakte boller og brød, samt litt julebakst.. Med andre ord, her kan du finne mange spennende julegaver..Jeg derimot har fått inn den vakreste julepynt og julekort fra Jeanne d'Arc og flotte kakebokser til  julekakene..


                                                Tøffe jernpotter pyntet med svibel..


                               Det deiligste brød bakt i steinovnen i bryggerhuset..



Da håper jeg vi sees i morgen,og til alle dere som er glad i gamle ting,anbefaler jeg dere virkelig til å ta turen innom i morgen..Lise har de flotteste gamle ting, bestikk, kopphåndkler du kan tenke deg..
Til dere som ikke har muligheten denne gang, kan jeg fortelle at til sommeren blir det nok et marked igjen..

                                          GOD HELG ALLE SAMMEN..



7 kommentarer:

  1. Lykke til med julemarkedet.
    Synd jeg bor så langt unna.

    Klem Inger

    SvarSlett
  2. Hei Bente :)
    Masse lykke til med julemarkedet ღ
    Så koselig det ser ut, jeg skulle
    ønske jeg ikke bodde så langt unna
    for her skulle jeg ha vært ser jeg
    - mye fint du har ღ Ønsker deg en
    super helg, stor klem fra Mette :)

    SvarSlett
  3. Ååå så trivelig dette høres ut,
    Den som bor i nærheten av deg er heldig.
    Så mye fint og fristende,
    Tenker det blir stor suksess. I dag,
    Masse lykke til..
    Klem fra meg til deg

    SvarSlett
  4. Fantastisk julemarked - i år som ifjor!
    Dere har gjort en helt fantastisk jobb! :-))
    Klem

    SvarSlett
  5. Dette høres bare så utrolig koselig ut:)
    Håper du har hatt en kjempe koselig dag med masse mennesker:)
    En gang skal jeg få tatt turen innom deg:)
    Herlige bilder:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  6. HI! i'm from italy,when I saw your blog I thought,"wow,it's like the houses I love from Jeanne d'arc living magazine",well I wasn't wrong!! congratulation everything is amazing! bye!

    SvarSlett