torsdag 9. mai 2013

Takker og bukker

 Sitter her ved kjøkkenbordet, med en deilig kopp kaffe og nyter freden i heimen...Tidlig oppe i dag,har hentet noen russejenter som virkelig koser seg med russetiden,ler..Hektisk tid for dem..
Da er det godt å ha mamma som kan plukke dem opp, og få dem hjem i seng..
Har ellers hatt en fin sesongstart,med mange nye og gamle kunder..Takker og bukker for det! Holder åpent i dag og resten av helgen, om du ikke har fått vært her eller om du/dere har lyst på en tur igjen..Veldig hyggelig at dere tar turen innom..Nye varer kommer stadig inn, og her ser dere de nydelige lakris marengsene til Jeanne d'Arc..smaker helt nydelig!



De blå/lilla muggene er det fortsatt noen igjen av..Mange som ønsker seg dem..
Vakre vinglass i lilla også noen få igjen..Kun 69.- pr stk..



Ønsker alle en riktig fin Kr himmelfartsdag...Kom gjerne innom om du er i nærheten,
en kopp kaffe skal stå klar om du ønsker...

                                                          

6 kommentarer:

  1. Ja så vi er tidlig oppe begge to i dag altså..du med russejenter og jeg med ei bikkje som ikke er i form...Tror det er bedre med han nå,men uansett så er jeg lys våken og sitter heller her å koser meg:)Ja håper mange vil ta turen til deg i dag og tiden fremover Bente,du har bare den kosligste butikk min venn.Har stor glede av alle tingene jeg får med hjem fra deg:))Ha en strålende dag ,go klem Vibeke

    SvarSlett
  2. Kjenner meg igjen:)
    I fjor var det jeg som kjørte til og fra med russegutter:) det er virkelig godt at det er noen av oss som stiller opp for dem og får de hjem:)
    Det setter de utrolig stor pris på:)
    For en herlig kanne du har der:) hva koster noe sånt????
    Ønsker deg en fortsatt herlig kveld
    Klem Merete

    SvarSlett
  3. Husker godt den tida da jeg kjørte og henta unger til alle døgnets tider. Var ei fin tid :)

    Skulle gjerne vært i butikken din en tur, og kanskje kommer jeg til Nevlunghavn en vakker dag :)

    Kos deg.
    Klem

    SvarSlett
  4. Hei igjen:)
    Kan du ikke sende meg en mail så jeg får mail adr din:)
    For kunne gått tenkt meg den blå mugge:)
    Klem Merete
    mail: tre-engler2012@hotmail.com

    SvarSlett
  5. Hei!
    Tusen takk for kjempe koselig kann som jeg fikk i posten:)
    Ble kjempe fornøyd, så det var et gått kjøp:)
    Håper pengene er på plass!!!
    Ha en fortsatt herlig uke
    Klem Merete

    SvarSlett
  6. Very great post. I simply stumbled upon your blog and wanted to say that I have really enjoyed browsing your weblog posts. After all I’ll be subscribing on your feed and I am hoping you write again very soon!

    SvarSlett