mandag 20. juli 2009

Endelig med i blogg verden.



Ja endelig har jeg kommet i gang med bloggen min. Jeg har fulgt med mange bloggere i over et år.så det var på tide å lage min egen. Det er så mange utrolige flinke mennesker og jeg får så mange ideer av å følge med de forskjellige bloggene. Det er kanskje ikke så lurt å begynne med blogg midt på sommeren,men skal forsøke å få tid innimellom luking,vanning,jobbing og ikke minst en tur på stranda.Jeg har en gutt på 6 som ønsker seg en strandtur i ny og ne.Bildene er fra butikken som jeg åpnet tidligere i sommer.Veldig spennende da jeg ligger et stykke fra veien,men mange har funnet veien og det er så koselig. Ønsker alle hjertlige velkommen om dere er innom Brunlanes eller Stavern.

1 kommentar:

  1. Hei Bente !
    Så koslig at du har kommet i gang med bloggen din. Skal bli spennende å følge med utover. Så bra at mange finner veien til butikken. De blir i hvertfall ikke skuffet, synes du har en kjempefin gårdshandel med sjel.
    God sommer videre, jeg kommer nok innom både butikken og bloggen din. Si ifra når magasinet kommer.

    SvarSlett