onsdag 26. august 2009

Boka har kommet

Endelig har jeg fått den. Romantiska hem& inspiration i vitt er en av de flotteste bøkene jeg har sett på lenge. Fantastiske fine bilder av svenske bloggeres hjem. All ære til de som er med og til de som har laget den. Jeg har såvidt smugtittet men skal straks hive meg opp i sofaen og kose meg med boka. Har fått varer fra ib laursen så nå begynner butikken å fylles opp igjen. Lurte på en tur til Sverige på loppis til helga, men trenger noen tips om loppemarkeder som ikke ligger så langt unna Strømstad. Kan noen hjelpe meg med det blir jeg glad. Ha en alletiders kveld.



1 kommentar:

  1. Ja boken er en drøm.. har også fått den.. det ligger et stort og bra loppis i Grebbestad, det er ikke så langt å kjøre fra Strømstad...
    Håper du finner ut av det.. lykke til...skulle gjerne vært med deg jeg..
    klem O=)

    SvarSlett