søndag 13. september 2009

Nydelig dag

Enda en nydelig dag med sol og godt vær. Høsten kan virkelig være flott når den er som i dag. Har luket og ordnet i hagen,ja jeg har kosa meg ordentlig. En krans ut av min syrinhortensia ble det også, er jo så enkelt å lage og så nydelige de blir. Har hatt litt dilla på kranser i det siste og laga noen buskbom kranser, eikekranser og noen med eucalypthus.




Jeg har gamle tømmer vegger å kjøkkenet og syntes det ble litt rått med en søt krans på de veggen.


Ha en fin søndags kveld.

2 kommentarer:

  1. Sånne nydelige kranser :)
    Så flink du er...

    Ha en fin uke
    Klem,Kari

    SvarSlett
  2. Nydelig krans...og for en vakker farge... Har du den hortensiaen ute? Syns tømmer vegger er kjempeflott jeg...

    ønkser deg en fin uke start..Klem kerstin

    SvarSlett