onsdag 27. januar 2010

Gamle skatter

Har i dag funnet frem noen bilder av mine gamle skatter.Jeg er veldig glad i gamle møbler, tekstiler,porselen og ekstra koselig er det når det kommer fra gården. Da vi overtok gården for 5 år siden var det meste delt ut,men noe har funnet veien tilbake. Her er en gammel post sekk med trykk U.S.Mail ,den har jeg 2 stk av og skal nok finne på no lurt med dem.




Har fortsatt noen amaryllis igjen etter julen, de har jeg vårpyntet med noen kvister og et par orcideer. De har jeg kuttet helt ned og satt i en liten propp med vann, da er de veldig holdbare .




Ja så er det messe i morgen og varer skal bestilles. Håper å treffe noen av dere bloggere der. Gleder meg til våren kommer kjenner jeg.. Takker så mye for koselige bursdagshilsner, jeg hadde en flott dag sammen med familien min. Mm.. nå lukter det gode kanelsnurrer her,så nå skal jeg kose meg med en kopp kaffe og en snurrings..




Ønsker der en riktig fin da!!





8 kommentarer:

  1. Hei :)

    Så flotte bilder :)

    Kos deg på messa da!
    Kan ikke denne gangen jeg,men blir med på neste :)

    Kanelsnurrer,MmmmMMMMmmm

    Klem Siw

    SvarSlett
  2. Hei bente.
    så vakre bilder, håper vi kansje sees i morgen. Så du hva jeg skrev forrige dagen?? Klem Kristin

    SvarSlett
  3. ååhhh men her var det da lekkert...!
    klemmer¨¨*

    SvarSlett
  4. ÅÅÅ her var det mye fint... så fin amaryllisen din var..

    kos deg på messen..

    Klem Kerstin

    SvarSlett
  5. Tack för titten...Du har så smakfullt o fint! Gillade din plantering med amaryllisen o vårkvistarna....Jättefint! Ha en fortsatt bra dag! Kram Therese

    SvarSlett
  6. Hei igjen Bente.
    Så koselig å treffe deg i går. Fikk du handlet ferdig? Gleder meg til vi skal på tur til deg. Ha en strålende helg.
    Klem Kristin

    SvarSlett
  7. Hei Bente.

    Det var kjempe koselig å hilse på deg på messen.
    Jeg var litt stresset, mamma var sliten og jeg ville så gjerne handle hos Cream og snakke mere med deg og Reidun. Håper annledningen byr seg senere. Har veldig lyst til å besøke butikken din, den ser så koselig ut.

    Vennlig hilsen

    Lisa

    SvarSlett
  8. Utrolig fin blogg du har og huset ditt ser jo helt fantastisk flott ut!

    Jeg legger meg til som følger, for her var det mye jeg skal kose meg med senere.

    Ha en fortsatt fin søndag!

    SvarSlett