mandag 12. april 2010

vårlig inspirasjon

Viser dere i dag noen bilder fra årets havemesse på Lillestrøm. Var så heldig å bli trukket ut som vinner av en inngangsbillett av http://www.landstil.blogspot.com/, så da måtte jeg jo ta turen inn dit. Det var en virkelig flott messe med masse vårlig inspirasjon.Tok noen bilder fra deres stand og ønsker dere å se flere titt innom bloggen deres.




Tenk å ha dette i hagen? Står på ønskelisten min...


Vakker gammel port.


Oliventrær på rekke og rad.



Flotte vindruer.


Dette var en liten smakebit til dere som ikke fikk vært der.
Var ikke dette en smak av vår??



3 kommentarer:

  1. Såå mye flott, synd man ikke hadde muligheten til å dra dit selv .( Men kanskje neste år!!
    Ja, stand`n til Landstil var nok den beste tenker jeg :)
    Jeg så i lokalavisen at det var bilde fra stand`n dems :)
    Nydelige bilder du har tatt :)
    Heldige du!! :)
    Ønsker deg en herlig uke!! :)
    Klem fra meg -
    Anki

    SvarSlett
  2. Så er det man har lyst til at sige: "bare send mig 2 af hver"! Håber i nyder det dejlige forår. knus Connie

    SvarSlett