søndag 16. mai 2010

Hipp hurra

Fant disse vakre bildene på bloggen til Claus Dalby. En utrolig dyktig mann, med med en kjempeflott blogg. Dette er clivia en løkplante som du skjelden finner i denne fargen. Her hos oss har jeg aldri sett den, men den finnes i en oransj farge. Måtte bare vise dere denne nydelige cliviaen som liker å stå lyst, ikke i sterk sol,og som bør være tørr før du vanner den. Anbefaler dere alle til å ta en titt innom bloggen hans www.clausdalby.dk Her finner dere en masse inspirasjon og blomsterglede. Er selv i gang med en urtehage og er derfor blitt veldig inspirert av denne mannen.

Er bare så utrolig vakker denne planten.


Ja så er det 17 Mai i morgen, hipp hurra.......

Et lite blikk på trappa mi. Fant en gammel dør som jeg satte opp der sammen med den gamle franske tralla mi. Det gamle skiltet fra en bortgjemt traktor har også fått plass der sammen med noen surfinia i en nydelig farge. Den store urnene er fra Jeanne d'Arc og finnes i butikken i 2 str.

Da ønsker dere alle en riktig hyggelig og flott 17 mai feiring. Håper bare værgudene er på alle barns side i morgen. GRATULERER MED DAGEN.....





10 kommentarer:

  1. her var det mange koselige detaljer, liker godt trappa di! tingene passer så godt ihop :)
    ha en strålende dag i morra!
    klem fra Barbro

    SvarSlett
  2. Hei Bente.
    nydelig, ha en strålende dag i morgen.
    klem kristin

    SvarSlett
  3. Hej, tak for din opbakning og link til mig. Håber, at I får en rigtig god dag i morgen med flot vejr.

    SvarSlett
  4. Så nydelig plante. Jeg viste ikke at den het det. Du skjønner at på jobben min har vi en sånn plante og den har overlevd i 3år:)) Blomster gjør den også.
    Nydelige bilder,du har pyntet så fint ute.
    Ønsker deg en fin 17mai.
    Klem

    SvarSlett
  5. gratulerer med dagen Bente...


    håper du og dine får en fin nasjonaldag...

    klem O=)

    SvarSlett
  6. Nydelig plante! Har den i oransje, men kremfarget hadde eg likt bedre. Såg den i ein blomsterbutikk ein gang. Og angra enda på at eg ikkje kjøpte den.

    Håper dere får ei fantastisk fin 17. Mai.

    Miraklem.

    SvarSlett
  7. es preciosa!
    saludos de Chile

    SvarSlett
  8. God morgen Bente :O)

    Ja vi hadde en kjempe koselig dag i går. Håper også dere hadde det :O)
    Trappa di er jo allerede koselig, men døra passet perfekt inn :O)
    I dag stråler sola her hos oss. Det tenkte jeg skulle utnytte helt.
    Ungene er på skolen. Først skal jeg rydde opp resten etter gårdsdagen. Så skal jeg ut på en liten rundtur. Og sååååå blir det slaraffen liv til ungene kommer hjem :O)
    Ønsker deg en strålende dag også.

    Cos Lisa

    SvarSlett
  9. Så koselige bilder! Håper du fikk en strålende flott 17. mai feiring, med pølser, brus is og ellers det som måtte følge med...;o) Selv kosa jeg meg gjennom hele dagen!

    København var veldig bra, og endelig fikk jeg kommet meg til Butik Sophie - for en butikk - sukk...!!!

    Ønsker deg fortsatt fine maidager!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  10. Hello Bente,

    your blog is very lovely.I love your fotos.
    And am a sabby chicfan.

    greatings send you Conny

    SvarSlett