tirsdag 29. juni 2010

Her er det kommet inn mere varer

Her pakker jeg stadig ut nye varer, og noe av det siste som har kommet inn blir nok med meg til Helgeroa på Lørdag. Der skal det som sagt være Helgeroa dagen, noe som innebærer flytting av mine varer ned der. Flere utstillere finner veien ned der på lørdag, og det er nok muligheter for å finne seg noe til både store og små.
Til deg som er glad i Parmesan, er ikke denne helt hærlig??



Fugleburet i hvitt fra Chic Antique, med en nydelig liten madonna og en plante som blir kalt "pletter i luften". Veldig dekorativ, men den trenger godt med vann. Selges her hos meg...


Her er det også en ny flott madonna, er bare så vakker .....


Smale tallerkenhyller er også kommet inn igjen, disse fra Ib Laursen.
Ønsker dere alle en knallfin onsdag, her blir det bursdags fest for minstemann som blir 7 år. Her skal det være piratparty med masse gøy og lek, så nå er det bare pynting av kaker igjen. Hipp-Hurra.......


8 kommentarer:

  1. Åååå,så masse nydelig å se. :)Klem.

    SvarSlett
  2. Nyyyydelig tallerkenhylle. Sukk, ahr alltid ønsket meg en slik :)

    SvarSlett
  3. masse fint her,så deilig.
    må fortelle deg en ting,jeg er jo oppvokst i skien,min farfar var en snill og god mann,hans kraft uttrykk var...dra til hæljeroa....kan ikke annet enn å le,for det er blitt mitt å,
    Helgeroa er jo ikke langt unna skien,vi var stadig på tur,særlig kjøre turen ned korketrekkeren var stas som lita jente,nå er det jo bro.
    ønsker deg herlige sommer dager.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  4. Butikken din ser så utrolig koselig ut.. masse fristelser :) jeg kommer innom i sommer, garantert! jeg bor i tjølling så avstanden er jo ikke allverdens :-)

    SvarSlett
  5. Masse fint du har fått inn...

    ønkser deg noen fine sommer dager... nå reiser jeg på ferie..

    klemmer O=)

    SvarSlett
  6. Hei på deg.
    Nå er jeg tilbake etter en lang pause. Noen ganger står det litt stille og en bloggpause måtte jeg bare ha. Håper du kommer en tur til Hvaler snart. Vi skulle ha skravla litt og byttet ideer. Pakker ut varer hver dag,har nesten glemt at jeg har bestillt dem.
    Ønsker deg fine dager.
    Klem

    SvarSlett
  7. Det er så mye fint hos deg bestandig! Den parmesanriveren er nydelig.

    SvarSlett
  8. Oooh vad jag tycker om parmesanrivaren!

    SvarSlett