fredag 25. juni 2010

Nye åpningstider

Da er det igjen fyllt opp med nye varer fra Ib Laursen og Chic Antique.
Sommeren ser heldigvis ut til at den er kommet hit og vi kan glede oss over noen fine dager. Her begynner vi med utvidede åpningstider og de nye tidene er:
Ons-Fre 11.00-17.00 Lørd 11.00-16.00 Ønsker dere og komme utenfor åpningstider så ring meg på mob 98071204 . Søndager vil det hovedsakelig være stengt, men mulig åpent noen av de i Juli mnd. Lørdag 3 Juli vil det være stengt i butikken da jeg er å finne i Helgeroa på en stand der. Da vil det bli arrangert Helgeroadagen og flere er på plass med litt av hvert. Det starter kl 12.00,-21.00 og du er hjertlig velkommen.

Nye madonnaer er på plass i flere størrelser..Vakre bedekjeder til en veldig rimelig pris 30.-

Har også fått inn noen nye kort fra Salig Lavendel, disse er bare nydelige.....


Tøffe fuglebur både som vist her i grønt fra Ib og i hvitt fra Chic Antique.

Takker for mange koselige kommentarer, dere er utrolige!!
Ønsker også velkommen til mine nye følgere, kjempekoselig....
Ha en flott helg og en knallfin kveld, vet det er noen som skal feire midtsommer i kveld.


4 kommentarer:

  1. hei på deg.
    såå mye fint du har i butikken nå ,
    spennende det må være å gå å titte hos deg,
    kanskje vi titter innom på vår vei i sommer.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. ÅÅÅ her var det mye fint..det fugleburet var råfint altså...


    ønsker deg en fin midtsomemr helg..

    Klemmer O=))

    SvarSlett
  3. Mycket fint du fått in, jag har oxå IB LAURSEN som leverantör och dessa burar finns även i min butik..

    SvarSlett
  4. Jeg gleder meg SÅ til å ta en tur hjemom på Helgeroadagen og titte på de flotte tingene dine!

    Sommerhilsen fra Langesund!

    SvarSlett