søndag 12. desember 2010

Stengt for sesongen

Da er butikken stengt for sesongen, og vil derfor takke alle som har vært innom meg i løpet av dette året. Det har vært enda et spennende år med godt besøk. Gleder meg til å ta fatt på neste sesong, er jo ikke så lenge til neste års messe.
Vurderer å prøve Formex messen i år, har heller aldri vært i Stocholm. Synes det kommer mange flott svenske firmaer på banen ettehvert.
Viser dere her noen stemningsbilder fra stua mi, har byttet litt rundt på alt igjen. Det skjer jo stadig....Kaldt igjen, så her er det bare å fyre.







Og så min kjære kjøkkenvekt, er bare så glad i den. Den fikk jeg tak i hos Rikke på Honning og Flora. En helt utrolig flott butikk i Danmark, ta en titt innom henne http://honningogflora.blogspot.com






Må bare få vise dere min flotte julestrømpe, samt et vakkert hjerte...



Ønsker dere alle en riktig fin adventstid, nå skal jeg titte litt inn til dere. Det er det lenge siden jeg har fått gjort.
Nyt disse deilige førjulsdager. det skal ihverfall jeg....

10 kommentarer:

  1. Nydelige bilder fra en lekker
    og koselig stue.
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Herlige bilder...
    For en nydelig peis du har..

    Ha en god søndag videre :)
    Klem,Kari

    SvarSlett
  3. Herlige bilder Bente.
    Ha en fin ettermidag , vi snakkes.
    Klem Kristin

    SvarSlett
  4. Nydelige stemningsbilder Bente... og den kjøkkenvekat skjønner jeg godt du er fornlyd med..nydelig farge..

    nyt adventsdagene ....

    klemmer =))

    SvarSlett
  5. Hei Bente ! Vi ønsker deg og din familie en fredfull og kjempekoslig jul og nyttår. Gleder oss til du åpner igjen til neste år. Bestandig koslig og spennende å besøke deg på Othilies gårdshandel. Klem fra Tove og Håkon

    SvarSlett
  6. NYDELIG!!
    For en herlig julestemning ,))
    En liten hilsen kommer her ,))

    Juleskriblerier ;)

    Jeg ønsker deg av hjerte alle de gode ting♥
    Nyt av julen & dens poesi, dufter & av harmoni
    Å tenk om litt vi pakker opp av hjertens glede
    - alt det skjønne julen har å gi!!
    Varme juleklemmer jeg sender deg fra meg, Anki
    ♥GOD JUL♥

    SvarSlett
  7. Aldeles nydelig stemning i stuen din =) Og kjøkkenvekten skjønner jeg at du er glad i. Takk for invitasjonene på fb også, koselig at du ville være med. Ha en koselig helg!!

    SvarSlett
  8. Jag vill bara titta in hos dig och önska dig en riktigt fröjdefull jul! KRAM Petra, Romantiskahem

    SvarSlett
  9. Ja nå kan du senke skuldrene og nyte julen O=)
    herlige bilder..

    Ønsker deg og dine en fin og fredfull julehelg..

    klemmer 0))

    SvarSlett