tirsdag 11. januar 2011

Noen andre som savner lysere tider?

Det er ikke stort som frister mindre enn å bli inne i disse dager, for været og føret ute er ikke til å holde ut med. Slaps, is og hagl, regn og snø. Værgudene ser ikke ut til å bestemme seg. Men en ting som gjør det bedre er å mimre tilbake til sommerbilder, blomster og fine varer. Derfor tenkte jeg å dele en kollasje med dere (trykk for større størrelse). Som noen vet har vi opprettet facebook-side, som dere kan se på høyre side av bloggen. Vi setter pris på de som vil gå inn på siden og like, siden vil gi dere flere oppdateringer om for eksempel tilbud, åpningstider, informasjon osv.

I have made a facebook page for Othilies Gårdshandel, and I really appreciate if you would like to go in and "like" the page. It will regularly be updated!




7 kommentarer:

  1. flott bilde, ja lengter til sommer nå.

    SvarSlett
  2. lekkert.:-) jaaaaaaaaaaa sanver og lengter.:-)

    klem

    SvarSlett
  3. Åååå nå fikk jeg skikkelig sommerlengsel her altså :) Kanskje jeg skal kikke innom alle bildene fra i sommer også. Facebook du, der får jeg svinge meg innom en dag å kikke.

    Ønsker deg en kosleig uke.

    Lun klem fra Ninagull :)

    SvarSlett
  4. Ja hadde nå bare værgudene bestemt seg hva de vil...hihi.. fikk heldig vis brøytet bort all slapse snø som kom.. for i natt er det frøse på igjen...

    Lengter etter sikkert underlag når man er ute å går jeg...

    Flott bildecollage..
    Nyt dagen
    Klemmer

    SvarSlett
  5. Takk for opplysningen..ante ikke hva den het jeg den blomsten.:-) men skjønner du vet.:-))

    SvarSlett
  6. Ja nu vil vi godt ha noget forår ;o))

    SvarSlett
  7. Hej!
    Vackra bilder!!!!
    Gardinerna och kuddarna är från DOMMO by Gawor.

    Hoppas vi syns på den Norska mässan!

    E-K/noll54/DOMMO

    SvarSlett