onsdag 19. januar 2011

Spennende ting skjer her

Her i bryggerhuset gjøres det klart til showrom for vårens nykommere her hos meg. Det ventes inn en hel del klær fra Cream og tresko fra Calou. Vil sette opp dager med tider hvor det er mulig å komme senere. Har ikke helt fått datoen da klærne kommer enda. Det vil også være mulig å komme med vennegjenger, syklubber og andre foreninger. Butikken åpner ikke før 15 April, så jeg fant ut at dette var et godt alternativ. Varer som ventes inn til butikken vil nok ikke komme før ut i Mars ,April, mulig noe før...



I kjøkkenet som inneholder en stor flott bakerovn, vil det bli severt pizza som da selfølgelig blir stekt i ovnen her. Har nå i 2 dager vært på bakekurs i vedfyrt bakerovn på Gjennestad gartnerskole , og lært en hel del ang brød og andre bakeverk..

Har desverre ikke fått noe bilder av vårens nyheter fra Cream enda , men fant denne kjolen på facebook, og denne er bestillt inn her til meg. Gleder meg veldig til varene kommer og skal nok få lagt ut mere info når de er her...


Flotte stoler fra Chic Antique ventes også inn, samt nydelige quiltet pledd....


Disse falt jeg helt for, tresko fra Calou..Kommer inn i en nydelig farge....



Takker dere for mange koselige kommentarer og hilsner. Planlegger en award her hos meg, det blir min første, så følg med. Lover dere flotte premier..
Et lite hint, er jo så glad i gamle ting.....

Ønsker dere en riktig fin Torsdag:))




4 kommentarer:

  1. ÅÅÅ dette høres kikkelig bar ut... hjemmebakt pizza i bakerovn..må jo være en super greie... kundene kommer til å storme til deg...

    Klemmer 0))

    SvarSlett
  2. Åååååååååå fortsetter jeg bare med, hehehe.... Jeg tror jeg må flytte nærmere,hehe ;)
    Så fin kjole (det sto Nina på hele spør du meg ;)og det bryggerhuset ditt er jo bare helt fortryllende og at det inneholder en bakerovn, sukk....
    Glerer meg nå om mulig ennå mer til vår og sommer så jeg kan få kikket på alle nyheter, brukt litt penger og ikke minst få sett bryggerhuset på innsiden ;)


    Vinterklem fra ninagull :)

    SvarSlett
  3. Så herlig Bente... lykke til, bare to uker til jeg drar nå.. Gleder meg, sees på torsdag neste uke. Klem

    SvarSlett
  4. Hei:)

    Så flink du er, gleder meg... Klem

    SvarSlett