fredag 14. oktober 2011

Er så glad i

 Fredag igjen, god mat i ovnen og hele familien samlet, gleder meg..Ikke ofte man får til sånt på denne tiden av året,når man bor med en jeger...Og ikke minst en rastløs tenåring:)  
Det jeg gjerne ville vise dere var denne nydelige lampa fra Jeanne d'Arc som jeg er så glad i...Synes den er veldig  vakker,og det er virkelig synd den ikke er å få tak i mere..Solgte den i butikken i fjor, og de ble borte med en gang..Mange nye varer har kommet inn i butikken igjen og jeg skal få tatt noen bilder i morgen slik at dere kan ta en titt....Har gjort om der igjen,og ble veldig fornøyd etter masse inspirasjon fra det nyeste magasinet til Jeanne d'Arc..Har nemlig malt et bord med sort blank maling og lakket de brune klokkene fra Dommo også sorte. De blei råtøffe...Du er velkommen til å ta en titt i morgen mellom 11-16....



                                      Elsker også de hvite kappene fra dem...


De siste roser plukkes inn, så nå er det bare å vente på vinteren igjen..Men heldigvis synes jeg alle årstider har sin sjarm..


                    GOD HELG TIL DERE ALLE, KANSKJE VI SEES....




                                   KLEM FRA BENTE :)

7 kommentarer:

  1. For en nydelig lampe Bente, skjønner godt du er glad i den:)
    Så kosleig med alle hjemme og god mat i vente. Fredag pleier å være samlingsdag hos oss også, men i dag er barna ute og jeg henger i taket med malingsrulle og venter på at mannen skal komme hjem med noe godt fra en indisk restaurant borti gaten her,...deilig å ikke skulle lage mat når man har hundre jern i ilden.

    Ønsker deg og dine en fin helg.

    Høstlig klem fra Nina :)

    PS: Får du inn de sinkmuggene som er på nederste bilde til høyre på headeren din??
    Vet mamma ønsker deg en sånn nemlig og du skal ikke se bort i fra ta jeg kanskje trenger en jeg også...selv om jeg ikke vet det ennå ;)

    SvarSlett
  2. Hei og god helg, nydelige bilder. Håper på stormende jubel hos deg i morgen... Koser meg på Sørlandet med prinsen min... Sees. Klem

    SvarSlett
  3. Lampen er nydelig!!:) jeg hadde ikke mulighet til å kjøpe den når den var i produksjonn..æsj!håper det kommer en fin erstatning!:)

    Ha en fin lørdag!:)

    SvarSlett
  4. Den lampan är jättevacker, jag gillar prismor mycket. Jättefin ros, och dom blommar här också trots att vi haft flera frostnätter.
    Hoppas du får en solig fin söndag
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  5. Nydelig lampe, og nydelige bilder du viser... Atdu har sansen for det vakre, merkes både med dine bilder og ord. Og den gode energien, merkes godt... Nyt søndagen!

    SvarSlett
  6. Kjempe flott lampe... nydelig over spisestuen din! Du har det jo så flott... og så masse nydelige nyheter i butikken! Love jdl jeg da :) Så masse lekkert, de gardinkappene har jeg og... og er så glad i dem!

    Ha en nydelig fin ny uke!
    Klem fra meg i svingen!

    SvarSlett
  7. Virkelig en vakker lampe det der, synd den er gått ut av sortimentet! Men, er jo så masse annet flott vi kan "boltre" oss i - finnes såååå mye fint på markedet...

    Nyt uken videre!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett