lørdag 27. oktober 2012

Nytt og spennende


Da er det visst helg igjen..Denne måneden har bare forsvunnet, du verden hvor tiden går..Snart jul!!
Men litt for tidlig til å pynte butikken synes nå jeg da..November må få starte først her hos meg, så mulig jeg pynter litt til neste helg..Ellers er det kommet inn masse nytt og lekkert..Har fått ny leverandør, og butikken er nå full av de flotteste julegaver for de som ønsker begynne med det, eller ønsker seg noe nytt selv..
Disse knalltøffe muggene koster kun 129.- Skulle du trenge en solid hengelås, ja da finner du en her til kr 180.-Har igjen 1 stk gammel trau som selges for 500.-


                             Her ser du noen hvite hyller som er kommet inn..



                                       Falt pladask for dette skiltet..Til en kjær bror..


                                   Har også fått inn de nydeligste skjerf fra Barfota..



Har også fått inn masse deilig fudge/karameller, sjokolader,brente mandler, og ikke minst kaffen til Halvor Bakke. Den falt tydeligvis i smak hos mange,men fortsatt noen igjen og mer er bestilt..Noen som ønsker seg saueskinn til jul, det kommer litt senere.De flotteste skinn fra egne villsau selges fra butikken i slutten av Nov.
Ønsker dere velkommen til en titt her i helgen,som sagt masse spennende..

Dere andre må ha en riktig flott helg, takk for hilsner og kommentarer..Veldig hyggelig!!

                                                       

3 kommentarer:

  1. Hei.
    Mye fint du har i din butikk,
    Spent kaffen jeg å, skal,på damenes aften på bohus snart.å der kommer Halvor bakke og blomster finn, gleder meg,
    En fin helg ønskes deg,
    Klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Så masse herlige nyheter du har fått inn:)
    En dag skal jeg ta turen ned til deg å se:)
    Fortsatt herlig helg
    Klem Merete

    SvarSlett
  3. Hei Bente
    Halvor Bakke kaffen er bare knall god.
    Jeg har heller ikke pyntet til jul. Venter til uka jeg. Må bli ferdig med bursdags feiringen først :O)
    Ønsker deg og dine en herlig helg :O)

    Cos Lisa

    SvarSlett