onsdag 31. mars 2010

En påskehilsen

Har hatt en knallåpning av butikken, og vil så gjerne få takke dere som har vært på besøk hos meg. Nye varer fra Jeanne d'Arc har kommet og masse annet ventes inn forhåpentligvis ganske snart. Legger ut bilder etter hvert.
Her har det regnet i hele dag, som dere ser er det noen våte påskeliljer som står her.






Flotte høye såpeholdere er noe av det som har kommet inn, samt nydelige såper i en hærlig boks. Dufter så deilig...



Flotte olivenkranser og en helt hærlig plansje fra JdL..



Har også fått inn toalettrull holdere og badematter fra JdL...














En stor påskehilsen fra meg til dere alle, håper på noen deilige dager med litt bedre vær enn i dag. Staselig hanefar på bilde lånt fra http://www.shabbychicpapirskatter.blogspot.com/



En stor takk til dere alle som kommenterte forrige innlegg, hilsen fra min datter:))

5 kommentarer:

  1. Så utrolig mange fine og fristende bilder her hos deg! Har så lyst å se butikken din live, håper jeg får sjansen en gang. Takk for koselig kommentar hos meg, kjempegøy å høre at kortene selger bra.Kose deg med det som er igjen av kvelden.

    SvarSlett
  2. Så mycket härlig du fått in i butiken, önskar dig en skön påskhelg, kram VIOLA

    SvarSlett
  3. Du bjuder på riktigt "ögongodis", bättre än Påskgodis....Fniss! Önskar dig en riktigt Glad Påsk! Kram Therese

    SvarSlett
  4. Hei! Vakre bilder og butikken din ser helt skjønn ut og er jeg i nærheten så kommer jeg garantert innom en tur. Takk for hyggelig blogghilsen! Ha en fin kveld. Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  5. Så mye fint du har i butikken din og mange nydelige bilder du viser:))
    Fikk tipset fra Salige lavendel om å stikke innom deg og nå la jeg meg til som følger også;))

    Kommer igjen;))


    klem fra Fru Rosa

    SvarSlett