fredag 16. april 2010

April

Da er det fredag igjen, synes disse deilige vårdagene går så himla fort. Skulle vel ønske noen ganger at tiden stoppet opp litt, en blir jo bare eldre for hver dag som går. Men nei kanskje godt det ikke lar seg gjøre......
April måned er vel en fantastisk måned med alt som begynner å spire og gro. Fuglekvitter fra alle de som holder iherdig på om dagen for å finne seg et rede, solen som kommer opp ihvertfall før jeg har stått opp.En hærlig tid, men for meg samtidig en veldig trist og vanskelig tid. Mistet nemlig min sønn i april mnd for 8 år siden. Tiden leger alle sår sies det ,men det lover jeg at ikke alle sår kan leges. Vel, livet må gå videre og gjør så godt jeg kan, koser meg med mine 2 barn og nyter livet som" gårdskjerring "og butikkeier. På denne fronten har det som sagt kommet inn varer og butikken er fyllt opp til helgen. Så du er hjertlig velkommen til en hyggelig vårhandel.









Da ønsker jeg dere alle en riktig flott fredag og vil samtidig takke for alle koselige kommentarer. Ønsker også alle mine nye følgere velkommen til min blogg, håper dere vil trives her hos meg:))




8 kommentarer:

  1. God helg til deg også! Det er så vakkert rundt deg. Skal du på blogg treff til uka hos H & K forresten?

    SvarSlett
  2. hei kjære deg,
    å så trist å miste et barn,det er noe vi alle tenker på som det værste som kan hende en.
    håper tiden bleker litt,men en sorg vil nok alltid prege en.
    å ja vårdagene går så altfor fort,men så nydelige dager vi har,
    mye fint i butikken nå,
    ønsker deg masse kunder å en riktig god helg,
    klem fra
    sylvia

    SvarSlett
  3. Hei Bente.
    God helg til deg og. nå kommer vi snart. Og som vi gleder oss. Nydelige vår bilder.
    Føler med deg, det er ikke alt som går over fordi om det blekner litt med årene.
    Ha en strålende helg og kos deg.
    klem Kristin

    SvarSlett
  4. Åh, Så vårigt o fint...Hoppas att helgen varit trevlig! Önskar dig en bra start på den nya veckan! Kram Therese

    SvarSlett
  5. Hei Bente.

    Hørte at det passet for deg at vi kom på besøk :o)
    Det gleder jeg meg veldig til :o)
    Ha en super uke :o)
    Vi snakkes.

    Cos Lisa

    SvarSlett
  6. Heisann

    Hjertlig takk for stemningsfulle bilder fra skjønne Nevlunghamn... kjenner jeg savner området nå om våren.

    At det er vondt å miste barn kan vi som er blitt spart, i beste fall sympatisere med. Forstå, fatte og tåle kan bare mor (og far).

    Med ønske om fortsatt eventyrlig uke
    Lilli

    SvarSlett
  7. Hei Bente
    Jeg skønner at dette er en vanskelig tid for deg...det er desverre slik at ikke alle sår kan leges, men en kan håpe at det gjør litt mindre vondt med årene.
    Nydelige stemmningsfulle bilder...vi gleder oss til å besøke deg til uken.
    God uke til deg.
    Klem....Ellen

    SvarSlett
  8. Hejsan!
    Såg just att du har blitt följare på min blogg, så roligt!!!! du är hjärtligt välkommen och hoppas att du skall trivas....
    Ha en fin Kväll!
    Kram Kathrine

    SvarSlett