torsdag 31. mars 2011


Her kommer et lite livstegn fra meg,er litt i dvale for tiden da jeg ordner og pakker ut en mengde med varer til butikken... Og ting tar tid!

Møbler byttes rundt og flyttes og ikke minst noe må males. På turen til Sverige fant jeg en del møbler som skal ut i butikken, samt nydelige kopper,fløtemugger, fater og vakre skåler i glass..

En flott gyngestol blir også å finne i butikken.. Gamle melkekrakker har jeg letet lenge etter, men fant flere denne gang..

Vil ikke ha snøen som laver ned her i dag, vi som venter mange lam snart... Huff stakkars små!!

Kan vel vente oss 60 lam i løpet av våren..

Nei, ut å pakke ut og prise. Dere må ha en alletiders helg,kjære bloggvenner. Titter nok innom dere i løpet av helgen:)





Ikke noe koselig syn som møtte meg i morges,håper det forsvinner fort!!



Vårklemmer fra Bente:)

1 kommentar:

  1. Nei, bort med snø- nå vil vi har vår! Så koselig med lam:) Lykke til med utpakking og prising!

    SvarSlett