fredag 1. april 2011

Forandring

I dag var det kjøkkenet mitt som sto for tur,her trengtes litt forandring..Nye urter ble kjøpt inn,det er det bare så deilig å bruke. Ikke lenge til disse kan plantes ut heller Her ser dere brødboksen min som jeg er så glad i, fikk den av en dame som syntes den passet bedre hos meg enn hos henne. Gjett om jeg ble glad!




Elsker timian, brukes til mangt her i huset..





Ser dere noe nytt??




Ja, jeg har fått meg ny lampe i taket...Den er bare så vakker,kommer fra Jeanne d'Arc..

Har ellers lagt på en veldig gammel håndbrodert duk i dag. Det er jo tross alt 1 April i dag....

Har blitt lurt 150 ganger i dag tenker jeg,her er det en liten gutt som synes det er veldig gøy og lure meg. Hva med dere ?? Er det noen som har gått fem på i dag?


GOD HELG ØNSKER JEG DERE ALLE.


BENTE


5 kommentarer:

  1. Hei. :)
    Første gang jeg er innom deg.
    Kommer helt klart tilbake.
    Legger meg til som følger.
    Ha en fin helg. :)

    SvarSlett
  2. Så fine bilder fra kjøkkenet ditt! Brødboksen din var bare rålekker, og passet så fint hos deg :o)

    Ha en finfin søndag!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  3. Hællæ Bente.

    Ja du får det til du :O)
    Elsker kjøkkenet ditt, det er så hjemme koselig atte .O)
    Ha en super duper søndag.
    Prekæs.

    Cos L

    SvarSlett
  4. Fine bilder alltid hos deg!
    Så nydelig den lampa var.

    Kos deg med ny uke:)

    SvarSlett
  5. Nyyyyydelig lysekrone!! Jeg er også en stor beundrer av Timian. Har du prøvet laksekarbonader med Timian og hvitløk? Det er himmelsk godt =)

    SvarSlett