tirsdag 4. august 2009

Bilder fra butikken

Viser i dag noen bilder fra butikken. Om ikke lenge er nye varer på vei inn og gleder meg til det. Det er alltid så gøy å pakke ut nye varer, nesten som å være ett barn på julaften. Håper på noe nytt og spennende fra mine leverandører som er Ib Laursen, Jeann D'arc Living og Chic Antique. Har litt fra noen norske også. Jeg ser virkelig fram til boken havedrømmer fra Jeann D'arc, har tittet litt i boken drivhusdrømmer og den er bare knallfin. Har en nabo som har en så fin hage, så nå skal jeg studere den boken og komme meg ut i hagen min med mange ideer. Vi overtok gården vi bor på for 4 år siden, men har ikke fått gjort så mye med hagen da vi har bygd nytt hus, pusset opp bryggerhuset, og restaurert låvene. Holder på med uteområdet men det tar jo litt tid. Viser noen bilder av det senere.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar