mandag 3. august 2009

Seiltur!

Hei igjen. Har hatt problemer med nettverket her i dag, men nå ser alt bra ut igjen. Kjenner jeg får litt hetta når det er en stund siden jeg har blogga og når jeg da ikke kommer inn.(ikke si det så høyt da). Her et et bilde fra vår 2 dagers ferie, en stolt gutt som fikk styre båten vi seilte med. Det var en fin tur vi seilte fra Mågerø og rundt i Tønsbergs skjærgård og ut til Hvaler. Lørdag kveld var det duket for god mat og drikke, dvs helgrilla lam fra Løvall. Jeg må vel kanskje innrømme at jeg blei litt sjøsyk,men det var det verdt. Håper at jeg våkner i morgen til litt bedre vær enn i dag. Jeg er såå lei av regn, vil ha litt fint vær fremover nå. Ellers følger jeg spent med det som skjer her ute hos meg om dagen ang oljesølet. Det er forferdelige syn som møter oss om vi tar en tur ned til stranden. Håper at de får renset opp alt og at fuglene ikke lider noe mere nå, men det vil nok ta tid.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar