fredag 20. november 2009

Julemarked hos Honning og Flora

Søndag 22 nov er det julemarked hos Honning og Flora i Danmark. En butikk jeg har forelsket meg helt i. Et fantastisk flott sted med utrolige flotte gamle franske møbler,og nydelige bruksting . Damene er også dyktige dekoratører, og laver de hærligste dekorasjoner og buketter. Skulle gjerne vært der, men det er jo så veldig langt dit. Jeg må nok vente til våren da har vi som regel en tur dit i forbindelse med Livsstilsmessen på Ledreborg Slott. Kan nok tenke meg de har pyntet opp i hver krok og krinkel til dette markedet. Ønsker Rikke og hennes mor lykke til med julemarkedet, jeg derimot skal finne frem litt advents ting til hjemmet. Butikken har tatt mye av min tid de siste uker, men nå skal jeg kose meg med hjemmet mitt. Har en datter som elsker å lage jule ting, så det er vel bare å sette i gang. Ønsker dere alle en riktig koselig helg:)







Bilder lånt fra Honning og Flora.




4 kommentarer:

  1. Hei Bente.
    Er enig med deg, skulle gjerne vært der ja. Men har nok å ordne med her til Jul. Skal du dit i Mai, når det er livstilmesse? Vært hyggelig å treffes eventuelt da. Kos deg. og ha en fortsatt fin dag.
    Klem kristin

    SvarSlett
  2. Ohh vad härligt det ser ut.
    Vilken julstämning!!
    Annika

    SvarSlett
  3. God kveld Bente.

    Du er heldig som har vært i Danmark.
    Der skulle jeg gjerne ha vært.
    Har hørt så mye om butikken din. Den ser så fin ut :o)
    Kanskje jeg kommer innom til sommeren når båt sessongen er i gang :o) Ligger det langt fra havna ?

    Jule klem fra Lisa

    SvarSlett
  4. God morgen Bente.

    Ja det hadde vært kjempe koselig.
    Skal legge inn et ønske om at vi drar på Norske kysten i år også :o)
    Ønsker deg en fin uke.
    Vi snakkes sikkert :)

    Jule klem fra Lisa

    SvarSlett