onsdag 11. november 2009

Julemarked

Kommende helg vil det være julemarked på søndre Løvall. Vi vil servere varm gløgg og pepperkaker,og det vil bli pølser på grillen.Mange flotte tilbud denne dagen. Barna må gjerne få besøke våre villsauer .Viser noen bilder fra butikken i dag,venter fortsatt på noe men det meste er på plass. Skal lage litt kranser i morgen av bar og mose med pynt,og noen søte mosehjerter. Åpningstiden i helgen vil være Fre-12-18,Lørd-10-15,Sønd-12-16. Ønsker dere alle store og små hjertlig velkommen.









Vakre julekuler fra Chic Antique, og Jeanne d'Arc .





Søte små svibler.








6 kommentarer:

  1. skulle bara önsket jeg bodde närmere for da hadde jeg kommet en tur,
    nyderlig pyntet butikk du har.
    klem bella

    SvarSlett
  2. Jeg hadde kommet hadde jeg bodd i nærheten..Lykke til

    Klem kerstin

    SvarSlett
  3. Gorgeous things for christmas!
    Take care, Bente
    Rosa

    SvarSlett
  4. Hei Bente.
    Så herlig, kansje jeg kan få med meg noen å ta en tur. Kos deg.
    Klem Kristin

    SvarSlett
  5. Å så koooselig! :))

    Ha en riktig fin helg! Håper det kommer mange, mange dit, for å se, kose seg med gløgg, spise pepperkaker og kjenne den gode gamle sjarmerende og ekte landlige julestemningen i kropp og sjel! Og, ikke minst, for å handle masse pynt og julegaver til jul!!! :)) Kjempekoselig med slike butikker!

    Klem, Ann,
    Interiørbloggen Glassveranda.

    SvarSlett
  6. Hei Bente !
    Lykke til med julemarkedet. Vi får prøve å ta en tur i løpet av helgen. Skal bli spennende å å se butikken i vinterskrud også.
    Hilsen Tove

    SvarSlett