tirsdag 15. desember 2009

Sesongavsluttning

Da nærmer det seg sesongavsluttning for butikken. Søndag 20 des er siste dag, da stenger jeg og åpner igjen til påske. Selger derfor ut alle varer med 30%.
Har fortsatt noen Jeanne d'Arc magasiner igjen om det er noen som ikke har fått sikret seg det. Skal bruke vinteren til å finne noen gamle møbler,og andre bruks ting å fylle opp butikken med til våren.Elsker det å reise rundt å kikke etter gamle ting. Det er stor etterspørsel etter akkurat det. Har også funnet noen nye fine leverandører, så jeg gleder meg allerede til og åpne til våren. Ønsker dere velkommen til en siste helg her på Løvall. Ha en ellers fin førjulsuke.


Tallerkenstativ i zink fra ib Laursen

Kr 510,_



Har igjen noen få julebøker.
Kr 279,-



1 kommentar:

  1. Hei Bente.
    ja, det skal bli deilig. Jaså du gjør som meg du og, åpner igjen til påske jeg og.
    Det er for lite til å drive hele året, en binder opp for mye tid. Jeg skal også på jekt etter jul, litt tomt for gamle ting her nå. Håper jeg får tjangs til å komme innom deg en tur til våren.
    Kos deg og nyt førjuls kosen
    Klem Kristin

    SvarSlett