torsdag 21. januar 2010

Takker så mye

Jeg vil så gjerne få takke for awarden jeg har fått fra Mette med bloggen MissMette . Det var utrolig koselig og satte stor pris på den. Med awarden fulgte det med en utfordring, fortell 7 ting om deg selv. Ikke lett, men her er det da noe om meg.





1.Familien min kommer alltid i første rekke.
2.Veldig glad i gamle ting og elsker å gå på loppis.
3.Positiv,kreativ og noen ganger litt for impulsiv.
4.Stolt og glad for alt vi har fått til på gården vår.
5.Ser sjeldent på tv, finnes så mye annet og gjøre.
6.Har mistet et barn i kreft for snart 8 år siden.
7.Har veldig lyst til å begynne på ide fag skolen.

Synes det er vanskelig å gi den videre til bare 7 stykker, skulle gjerne gitt den til veldig mange flere så jeg velger å la være. Igjen tusen takk til Mette med bloggen MissMette . Noe rart har skjedd med bloggen min , telleren og blogglisten har blitt borte . Noen som kan hjelpe meg med det? Har det skjedd hos dere? Ønsker dere en fin dag:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar