fredag 15. januar 2010

Varer som kommer

Viser dere bare noen bilder av varer som kommer, forhåpentligvis utpå våren .Jeg er også litt på utkikk etter noen nye leverandører, men sånt tar tid. Har ryddet og gjort huset pent i dag, så nå venter jeg i grunn bare på at vakre hjem skal dale ned i min postkasse. Har visst hørt det skal være et innlegg fra bloggen Shabby Charm med denne gangen. Gleder meg....Så alle bloggere som ikke abbonerer på bladet løp og kjøp, men først på mandag.




Lekkert badekar til hagen


Flotte skilt




Vakre urner

Ha en deilig weekend





12 kommentarer:

  1. Hei bente.
    Bestillt akkurat det samme vi jo. De har mye fint, ikke sant? Ønsker deg en riktig god helg, kos deg.
    Klem Kristin

    SvarSlett
  2. Takk for en koselig hilsen!
    Gleder meg til å se reportasjen fra deg.
    Du har en nydelig blogg som jeg vil følge videre!

    Klem fra Maia

    SvarSlett
  3. PS. Har lagt deg til i listen min over inspirerende blogger :)

    SvarSlett
  4. hei,
    såå nydelige ting vi har i vente når våren kommer,
    fått vakre hjem jeg..hihihi.mye fint der ja.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  5. Mye fint :) har akkurat bestilt noen varer derfra selv ;)

    såååå koselig med sånn gårdsbutikk da heldig du er :))

    SvarSlett
  6. he he vi har iallefall ganske så lik smak ;))
    ha en god helg da!!,du får gi beskjed hvis du finner no spennende ;))
    klem fra meg;))

    SvarSlett
  7. Tack för titten inne hos mig! Åh, Vilka vackra bilder du bjuder på! Önskar dig en Trevlig o Skön helg! Kram Therese

    SvarSlett
  8. Gleder meg til våren...og håper jeg snart kan få ta en tur til gårdshandelen din:)

    Klem fra øyboeren:)

    SvarSlett
  9. Hei Bente
    Jeg har en liten ting til deg inne hos meg...
    Ønsker deg en fortsatt fin helg
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  10. Hei Bente!
    Er inne på den flotte bloggen din for første gang. Mange vakre bilder hos deg! Kommer gjerne tilbake. Velkommen inn til meg også!

    Hilsen
    Anette Willemine

    SvarSlett
  11. Hei!
    Så koselig det var her inne hos deg;)
    Masse fint fra denne leverandøren ja!!
    Ha en nydelig dag!!

    SvarSlett
  12. Hei Bente.

    Håper du har hatt en travel og fin jul i butikken :o)
    Det er godt det er "litt" stille nå, så vi får hentet oss inn igjen :o).
    Ser de fine posene du har laget :o)
    Er det vanskelig å få til ?
    Ønsker deg en fin dag :o)

    Vennlig hilsen
    Lisa

    SvarSlett