fredag 5. februar 2010

Da reiser vi snart


Ja da er flybillettene bestillt og vi gleder oss veldig til å reise til København.
Min datter og jeg drar en tur nedover 18 februar,skal på et lite besøk til en god venninde som bor i Humlebæk litt nord for København. Skal samtidig kikke litt etter noen nye leverandører til butikken. Er så heldig at det samme helg er det store loppemarkedet på Bella center i København. Det er et stort marked med massevis av lopper, og står omtalt i det siste Bolig Pluss magasinet. Skal si at det gleder jeg meg veldig til, elsker å gå på loppemarkeder,særlig i Danmark..
Den vakre hvite hylla kjøpte jeg i fjor sommer på Ledreborg. Kaffekanner er noe av det jeg har i butikken, samt gamle fløte og sukker kopper. Åå.. nå gleder jeg meg til å åpne snart....



Selger en del gamle ting i butikken og er derfor stadig på jakt etter noe mere. Regner nok med at det blir noen turer ned til Sverige i løpet av våren.



Ønsker meg denne til haven min,er bare så lekker..Vil så gjerne ha litt vår snart, begynner å bli lei vinteren. Gjør ikke dere det også?? Ha en riktig god helg:)



7 kommentarer:

  1. Så gøy med tur!Sikkert mykje fint å finne der. Og mykje flott hjå deg også. Neste gong eg er i Nevlunghamn kjem eg innom butikken:-)Nydeleg servise forresten.God reise!

    SvarSlett
  2. Høres ut som en herlig tur :)
    hadde vært moro å vært på det loppemarkedet...
    kos deg...

    Klem,kari

    SvarSlett
  3. Hei Bente.
    Dette høres herlig ut, skulle gjerne vært en tur i Danmark jeg og, lenge siden sist. Finner alltid så mye fint. Kos deg og nyt turen.
    Sees. Klem Kristin

    SvarSlett
  4. Hei :)

    Hørtes spennende ut,kos dere masse :)
    Håper dere finner mye fint!

    God helg

    Klem Siw

    SvarSlett
  5. Hei Bente.

    Ja vår hadde vært fint nå, men kongvinter er i slaget i år. Det tar nok en stund før snøen går her i Engelsviken. Kos deg mase i København. Skulle ønske det var meg. Jeg eeeeeeeeelsker Danmark.
    Ha en super helg.

    Cos Lisa

    SvarSlett
  6. Hej Bente! Tack för titten...Hoppas allt är bra! Vad roligt att åka till Köpenhamn! Det finns ju så mycket fina o inspirerande butiker i Danmark.Hoppas att du hittar mycket fint! Önskar dig en skön söndag! Många Kramar Therese

    SvarSlett
  7. Kikar in o Tackar för titten...Hoppas att du haft en bra dag! Många Onsdagskramar Therese

    SvarSlett