fredag 12. februar 2010

Min vårfarge

Dette er noe av det som kommer inn til butikken snart. Falt pladask for denne nydelige sarte blåfargen, kanskje ikke så lett å se utifra dette bildet ,men den er helt skjønn. Tiden går fort frem til påske nå, da jeg åpner igjen. Denne uken har det blitt lite blogging da vi pusser opp litt i heimen. Vinduer er malt, gulv har blitt oljet, så hele kjøkkenet har fått en makeover. Nå står stuen for tur, men først etter OL. Det er etter ønske fra mannen i huset, da alt av møbler må flyttes ut..Da hadde jeg vel ikk noe valg...




Nydelige ting fra Jeanne d'Arc Living er på vei...



Denn flotte haveboken kan bestilles her hos meg. Havedrømmer 1 og 2 er en utrolig fin bok med mange ideer, flotte bilder og et must for alle som liker å pusle litt i hagen. Takk for alle koselige kommentarer, selv har jeg ikke fått tittet inn til dere så mye denne uken ,men kommer sterkere tilbake..
Ønker alle en fortrefellig fin helg:)









4 kommentarer:

  1. å så mye fint,elsker de små flueskap,har ett i hvitt,
    ja kjekt å pusse opp på denne tiden,klart en må ha med OL først hihihi,nei jeg er ikke så veldig sport intresert,
    gleder deg nok til våren nå,å ennu en sesong kan starte i den vakre butikken din,
    ønsker deg en god helg,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Hei Bente.
    så mye fint, ja, pusse opp litt skulle vi ha gjordt også, det får bli senere.
    Ha en strålende helg.
    Klem Kristin

    SvarSlett
  3. Sååå fint det var:)
    Har eit i kvitt...Men,blått ser spennnandes lekkert ut:)
    Takk for gode ord<3
    Ønskar deg ei herleg helg:)
    Klem frå Astrid<3

    SvarSlett
  4. ÅÅÅ så mye fint da.. får du inn denne emalje stativet også::????

    Den likte jeg bare så godt...

    Klem Kerstin

    SvarSlett