mandag 15. februar 2010

Ferie i Florida

Ferie er noe vi alle gleder oss til, og Florida er et supert sted å feriere. Var der for et par år siden og meningen var at vi skulle reist ned igjen nå denne uken,men slik ble det ikke. Snufs...Vi satser på neste år igjen, da vi må ta vår ferie på vinteren grunnet våre jobber. Her i huset har vi fullt opp om sommeren, jeg med min butikk og min mann som jobber innen båtbransjen. Viser dere noen bilder fra vår hærlige tur.....





Florida Mall er et shopping eldorado for hele familien. Min kjære datter trodde hun var i himmelen, der hun fartet rundt i maange timer. Lav dollar og billige klær, ikke noe er bedre enn det.




Sea World er også verdt et besøk, mye fint å se og særlig showet med delfiner og spekkhoggere. Ps, ikke sitt på de første radene, da er du ganske våt når showet er ferdig...





Her er en liten titt inn på kjøkkenet til Langbein, ganske rotete syntes ivertfall mine barn. Flotte detaljer, det er bare helt utrolig hva de får til der nede.
Så til alle dere som reiser på ferie snart snufs.. ha en flott tur.
Til alle dere andre ha en kjempefin uke her hjemme, våren er i anmarsj...








2 kommentarer:

  1. hei,
    ja der er det herlig,
    i var på miami beach for noen år tilbake,nydelig sted,i var på south beach.
    men....å fy..i var der å da begynte orkanen wilma å bygge seg opp,den ble en katogori 5,å som i strevet med å få booket om bill for å komme hjem,klarte de den dagen den skulle treffe land,så i dro i fly til new york på morran,å det ble det siste flyet som lettet derfra på 7 dager,ble masse ødeleggelse,glad i satt i new york da..men vakkert er det,nestegang tror jeg vi drar til orlando,lenger opp i florida å tryggere der..
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Heisan

    ja vi var i Florida for 2 1/2 år siden.. en herlig opplevelse... og vi skal tilbake til Usa i allefall..

    Klem O=)

    SvarSlett