torsdag 21. oktober 2010

For en dag

Er ikke høsten en "hærlig tid, når vi kan stå opp til dager som i dag. Solen skinner og frostrim på bakken, kan vel ikke tenke meg noe bedre. I dag venter jeg meg besøk av noen jenter jeg ikke har truffet på tja...25 år eller noe sånt. Gleder meg veldig. Har ellers tenkt meg en tur ut i skog og mark for å plukke inn litt mose, kvist og kvast. Lengter etter å begynne med litt mose, bar og kongler. Hva med dere? Har dere tenkt i disse baner? Kan vel alltids begynne litt med det synes jeg,men jul er vel litt tidlig. Her begynner ikke julen før i midten av November. Pynter heller ikke butikken før det. Det ventes inn litt mere julevarer, legger ut bilder når varene kommer.

Stemningsbilder fra butikken her hos meg, nydelig med solen som skinner inn.

Håper dere også nyter dagene og har muligheten til å ta dere en tur ut i skog og mark. Har fått en del mail ang gamle laken, og kan fortelle at det er fortsatt noen igjen av disse. Har også noen gamle putetrekk igjen. Prisen er 249.- for laken og 149.-for putetrekkene. Alle er med monogram og blonde på.
Ønsker dere en flott dag:)

6 kommentarer:

  1. Å så idyllisk det så ut utenfor butikken din da:) og jente treff etter 25 år blir nok en hel del mimring og latter, ønsker dere en koselig dag.
    Godt tur i skogen også forresten, har akkurat vært ute med Bamse, hunden vår og det var friskt, men utrolig deilig. Kikket faktisk litt på mosen jeg også for mamma ba meg alltid å ta med litt inn når hun kunne bruke hendene bedre. Kanskje jeg må overta den tradisjonen ;)

    Lun høsthilsen fra Nina :)

    SvarSlett
  2. ÅÅÅ så nydelige bilder... ser så koselig ut butikken din... håper jeg får muligheten til å beøske den en dag...

    her må vi vente litt med moseplukking.. snøen har lagt seg...og det laver ned fremdeles..

    Nyt kvelden
    Klemme r

    SvarSlett
  3. Hei Bente.

    HERLIG Bente HERLIG.
    Deilig med høsten. OG klar luft :O)
    I går falt den første sneen på Østlandet :O)
    Ønsker deg og dine en herlig helg :O)
    Cos Lisa

    SvarSlett
  4. Åhhh, Vilken vacker o höstig header du har Bente! Såå himla fin....

    Dina bilder från butiken är ljuvliga, varför bor jag så långt bort från Norge!

    Må så gott!
    Kram Therese

    SvarSlett
  5. Hei Bente
    Herlige stemningsbilder hos deg. Gleder meg til å se en julepyntet butikk...det blir sikkert stemningsfullt.
    klem...Ellen

    SvarSlett
  6. Hei!
    Å, så fine stemningsbilder:-) Ønsker deg en fin høstdag!
    Hilsen Jeanette:-)

    SvarSlett