onsdag 13. oktober 2010

Har pakket ut varer

Vel hjemme fra London, en fantastisk flott tur. Har kost oss med masse shopping og god mat. Bildene får komme litt senere, kameraet er veldig opptatt om dagen og har derfor ikke fått lagt inn alle bilder enda.Har en datter som er blitt en ivrig fotograf, så tilgang på kamera er ikke helt lett . Men, på toget fra flyplassen fikk jeg en telefon om at masse varer var på vei ut til meg. Har derfor pakket ut, priset varer og "stæsjet butikken", i 2 dager....Phuu, men så gøy....
Bilder skal jeg snart få tatt(når kamera bli ledig) slik at dere kan få se litt .
Varene som har kommet er fra Ib Laursen, Krasilnikoff,og OSV denmark. Jeanne d'Arc varer ventes inn i slutten av måneden.
Her er midlertidig noe av det som finnes i butikken.




Nydelige puter og gardiner fra Jeanne d'Arc




Adventstake fra Krasilnikoff


Ønsker dere se mer av varene som har kommet inn er det bare å legge turen ut til meg på fredag. Har åpent fredag, lørdag og søndag, så velkommen skal du være.Har kanskje nevnt det tidligere, men årets julemarked blir 20 og 21 November. Da vil det bli salg av gårdsegg, ovnsbakt brød, hjemmelagde bakeverk og ikke minst grilling med smaksprøver av årets lam....
Virkelig noe å glede seg til eller??
Takker for alle koselige kommentarer, det er bare såå hyggelig. Ønsker samtidig mine nye følgere velkommen til meg. Håper dere alle får en riktig fin uke.

9 kommentarer:

  1. hei,
    deilig tur dere har hatt,
    åå så herlig en tid går i møte nå som det nærmer seg jul,
    likte så godt den advent staken du viser her,
    kan godt tenke meg det er nesten som julaften å pakke opp nye varer.
    ønsker deg en fin kveld,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Hej Bente!
    Fina varor,kul att packa upp.
    Ha det så bra,kram Agneta

    SvarSlett
  3. Masse flott :-)
    deilig med tur til London også :-)

    SvarSlett
  4. God kveld Bente.

    Takk foe koselig melding .O)
    Så herlig at dere kosa dere i London .O)
    Ja ikke snakk, er akkurat ferdig med å pakke ut 3 paller med varer. Det måtte jo gjøres. Nå som jeg skal feire den store dagen .O)
    Kjelleren er full av jule varer .O/
    Ha en super duper helg .O)
    Vi prekæs.
    Cos Lisa

    SvarSlett
  5. Hei. Så koselig blogg du har. Første gang jeg er inne hos deg, men det blir ikke den siste.
    Har jo lest den fine reportasjen om deg og din butikk i Vakre Hjem :)
    Ønsker deg en riktig fin helg.
    Mvh
    Harriet Madame B

    SvarSlett
  6. Kjekt å komme hjem til masse nye varer... Koselige tider vi går i møte....

    SvarSlett
  7. Bare innom for å titte litt hos deg =) Ha en fin kveld videre Bente!

    SvarSlett
  8. Så flotte varer du har pakket opp. Klikket på linken fra avisen, men fant ikke stykket om deg. Håper dere hadde en fin tur i London. Alltid kjekt med en tur dit. Ha en fin kveld videre. Klem

    SvarSlett