lørdag 12. november 2011

Førjulstilbud

Her bugner det av varer om dagen,så trenger du noen ideer til dine julegaver finner du helt sikkert det her..Denne helg vil det være datteren min dere finner bak disken,da jeg er så heldig å få meg en Oslo tur til gode venner..Mange flotte tilbud, bla, strikket skjerf 20% .


 Har også igjen noen Boots fra Calou som jeg selger ut for KUN 500.- Her blir det førstemann til mølla!!


                           Vakre gamle krakker fra Jeanne d'Arc kr 500.-



                           Har også et nydelig gammelt vaskevannstativ med fat fra Jeanne d'Arc.
Kr 2000.-



Var det noe som fristet, så ta gjerne kontakt eller kom en tur innom...Veldig hyggelig at så mange nye  finner veien til meg..Hit kommer besøk fra Nord og Sør og det setter jeg veldig stor pris på..
Husk også vårt julemarked neste helg, dere får nok høre mere om det snart..
Velkommen hit på gården til en hyggelig julehandel, ønskes det en kopp kaffe har vi også det.

                                                    God Lørdag ønskes av Bente

2 kommentarer:

  1. Masse fint du har.... og så deilig med en frihelg og kose seg med gode venner..

    Nyt den

    Kerstin

    SvarSlett